INLOG MEDEWERKERS


Zoeken  

Semex Nieuws

Immunity+ test voor vrouwelijke dieren
Het lijkt nog maar kort geleden dat Semex wereldwijd haar gepatenteerde Immunity+ product in de mar...
Nieuwe Jersey stieren catalogus
Bekijk HIER onze nieuwe Jersey stieren catalogus met de fokwaarden van december 2017. ...
Nieuwe Holstein Stieren catalogus
Bekijk HIER onze nieuwe Holstein stieren catalogus met de fokwaarden van december 2017. ...
Vacature: marketingmedewerker
Semex is opzoek naar een enthousiaste marketingmedewerker Heb je een HBO diploma en affiniteit...
HHH Show 2017
Wauw wat een successen tijdens de HHH show van afgelopen weekend! Zo waren er vele kampioenes met e...
Fokwaardedraai december 2017 - enkele hoogtepunten
Het was opnieuw een mooie uitdraai voor de Semex stieren waarin gevestigde waarden stevig in het za...

Bekijk Alle Artikelen
Semex klanten zeer tevreden over Semex!
Artikel Geplaatst Op April 21, 2017, 10:11:22

Bookmark and Share    Subscribe

Uit het online marktonderzoek FokMonitor 2017 blijkt dat Semex’s klanten zeer tevreden over Semex zijn. Dit toonaangevende onderzoek wordt eens in de twee jaar door marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy gehouden onder melkveehouders.

Het onderzoek laat zien hoe tevreden veehouders zijn met hun fokkerijorganisatie. Dat gebeurt door vragen te stellen over verschillende onderwerpen, zoals de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van het product.

Klanten tevreden over Semex
De klanten van Semex zijn het meest tevreden over de ‘klantvriendelijkheid van de medewerkers’, ‘het nakomen van afspraken’, ‘de voorlichting, advisering en kennis’ en de ‘levensduur en het algemeen exterieur van de nakomelingen van het fokmateriaal van Semex’. De zes meest genoemde redenen om klant te zijn van Semex zijn:

  • Vertrouwen
  • Kwaliteit van de stierenkaart
  • Relatie met de fokkerijadviseur 
  • Technische bedrijfsresultaten die ik haal
  • Breed aanbod van stieren
  • Gezondheid van het vee

Wij zijn enorm verheugd over deze resultaten. Voor ons betekent dit dat onze aanpak om de klant absoluut op de eerste plaats te zetten werkt. Semex streeft naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, het bieden van de beste genetische oplossingen voor ieder bedrijf is prioritair! De FokMonitor 2017 laat zien dat we daarin op de goede weg zijn en dat is voor ons een stimulans om verder te gaan op deze weg!    



Print Deze Tekst | Stuur Deze Tekst Door