INLOG MEDEWERKERS


Zoeken  

Semex Nieuws

Land- en Tuinbouwbeurs Oost-Nederland
Ook wij zijn dit jaar weer vertegenwoordigd met een stand op de Land- en Tuinbouwbeurs Oost-Nederla...
Stier van de maand: KH Cinderdoor
Stier van de maand juni Het is tijd voor een speciale stier van de maand! Cinderdoor intrigeert on...
Elevate: uw veestapel in een hogere versnelling!
Elevate: uw veestapel in een hogere versnelling! Elevate, het nieuwste programma van Semex, biedt u...
Workshop OptiMate
Workshop OptiMate Semex nodigt u van harte uit voor een Optimate avond in Beerzerveld op het melkve...
Melkvee en Akkerbouwdagen Noord Nederland
Ook wij zijn dit jaar vertegenwoordigd met een stand op Melkvee- en Akkerbouwdagen, welke plaatsvin...
Nieuwe vertegenwoordiger midden Nederland
Vanaf heden zal Alex Verwaijen uit Beilen het verkoopteam van Semex Holland komen versterken. Alex ...

Bekijk Alle Artikelen
Semex klanten zeer tevreden over Semex!
Artikel Geplaatst Op April 21, 2017, 10:11:22

Bookmark and Share    Subscribe

Uit het online marktonderzoek FokMonitor 2017 blijkt dat Semex’s klanten zeer tevreden over Semex zijn. Dit toonaangevende onderzoek wordt eens in de twee jaar door marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy gehouden onder melkveehouders.

Het onderzoek laat zien hoe tevreden veehouders zijn met hun fokkerijorganisatie. Dat gebeurt door vragen te stellen over verschillende onderwerpen, zoals de kwaliteit van de dienstverlening en de kwaliteit van het product.

Klanten tevreden over Semex
De klanten van Semex zijn het meest tevreden over de ‘klantvriendelijkheid van de medewerkers’, ‘het nakomen van afspraken’, ‘de voorlichting, advisering en kennis’ en de ‘levensduur en het algemeen exterieur van de nakomelingen van het fokmateriaal van Semex’. De zes meest genoemde redenen om klant te zijn van Semex zijn:

  • Vertrouwen
  • Kwaliteit van de stierenkaart
  • Relatie met de fokkerijadviseur 
  • Technische bedrijfsresultaten die ik haal
  • Breed aanbod van stieren
  • Gezondheid van het vee

Wij zijn enorm verheugd over deze resultaten. Voor ons betekent dit dat onze aanpak om de klant absoluut op de eerste plaats te zetten werkt. Semex streeft naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, het bieden van de beste genetische oplossingen voor ieder bedrijf is prioritair! De FokMonitor 2017 laat zien dat we daarin op de goede weg zijn en dat is voor ons een stimulans om verder te gaan op deze weg!    



Print Deze Tekst | Stuur Deze Tekst Door